21 Aralık 2015 Pazartesi

Koton 2016 Kış Koleksiyonu

Evet sevigili okurlarım bu gün sizlere giyim sektörünün baş sıralarında yer alan ve her sene farklılıkları ile gündeme gelen bir markadan bahsetmek istiyorum Koton markası dünyaca ünle ve her sene kendini daha ileriye taşıyan bir marka olarak karşımıza çıkmakta. Bu markanın kaliteli ve eşi benzeri olmayan ürünleri ile her daim farklılıklar yaratması benim blog köşemde yer almasını sağladı. Bu gece farklı olsun diye Karamürsel ilçemizin manzarısında laptopumu alıp biraz soğuk olsa da hoş bir manzara eşliğinde sizleri bilgilendirmek istiyorum. 2016 Koton elbise modelleri beğeniye sunuldu ve bu çok iddealı tasarımları ile yine bu yıla damgasını vuracağa benziyor.
Kış sezonun açılması ile birlikte aralık ayı geldi kar kapıda Edirne taraflarından metoroloji kar yağışı beklese de daha batı bölgesine kar düşmedi tabi bu soğuk olmadığı anlamına gelmez Bayanların bu soğuk kış günlerinde her gün aynı elbiseyi, montu, ayakkabıyı giymesi beklenemez. Bayanlar da öyle bir düşünce vardır ki bu gün giydiklerini mecbur kalıpta yarın giyerlerse onların pisikolojisi çok bozuk anlamına gelir ve siz siz olun yanlarına yanaşmayın bu yüzden bayanlar haftada yedi gün varsa yedi farklı kombin ile karşımıza çıkmaları gerekir. bu yüzden giyim sektöründe bayanların daha çok harcama yapması ünlü markaların çoğu tasarımları ve yenilikleri bayanlar üzerinde olur 2016 senesine girerken Koton bu konuyu dikkate aldığı belli oluyor koton kış koleksiyonu bayanların ilgi odağı olmaya devam edeceği yönünde çok kararlı adımlar atıyor. Bende bu konuya kesinlikle katılıyorum cümleler bazen yetersiz kalsa da pek yazacak bir şey bulamazsam da bu günlük bu kadar desem de yazımı kestirip atmıyorum 2016 koton elbise resimleri ile sizleri baş başa bırakarak incelemenize sunuyorum iyi günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder